Zaokret se bavi organizacijom evenata i edukacijom malih poduzetnika. Osim toga, upravlja i portalom www.zeneinovac.com, koji je posvećen financijski neovisnim ženama. U okviru ove zajednice, također aktivno djeluje i ekskluzivni VIP klub.
Piše: Kristina Ercegović, osnivačica Zaokreta, CEO zeneinovac.com & Business Cafe
Od tajnih kupaca do Zaokreta
Prije 21 godinu osnovala sam prvu agenciju za mystery shopping - Herakleu. Za one koji nisu sigurni o čemu je riječ, mystery shopping podrazumijeva angažiranje tajnih kupaca, koji se pretvaraju da su potencijalni kupci te pritom detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja. Nakon deset godina donijela sam odluku i prodala Herakleu, koja do danas uspješno posluje.
U to vrijeme rodila se ideja o Zaokretu, za kojeg sam imala drugačije planove, no oni se nisu ostvarili zbog promjene okolnosti. Spontano je nastao kultni event poznat kao Business Cafe, koji se u međuvremenu proširio u 25 gradova i 7 zemalja putem licenciranja. Business Cafe je evoluirao iz običnog eventa u nešto puno veće - postao je novi pristup poslovanju. Kroz iskrene priče poduzetnika, dokazuje da je uspjeh moguć u Hrvatskoj na pošten i legalan način, unatoč svim izazovima. Lani sam ga prestala raditi, no uz pritisak zajednice čini se da se Business Cafe vraća.
U Zaokretu naš spektar usluga obuhvaća edukacije za poduzetnike, izdavanje inspirirajućih i edukativnih knjiga, organiziranje evenata i konferencija. Nadalje, tu je i portal www.zeneinovac.com, iz kojeg je proizašla ekskluzivna zatvorena zajednica - VIP klub, namijenjen isključivo financijski neovisnim ženama. Prošle godine sam prodala 80% udjela u tvrtki, a sada sam suvlasnica iste, dijeleći vlasništvo s još deset poslovnih anđelica.
Radosti, izazovi i savjeti
Volim pisati i dijeliti znanje s drugima. Objavila sam pet knjiga na temu poduzetništva i predavala kolegij poduzetništvo na dva privatna fakulteta, a uz to s ponosom mogu reći da sam jedna od osnivačica UGP-a. U biznisu sam se susrela s različitim izazovima, kao što su inspekcije, financijske poteškoće, kopiranje, podmetanja konkurencije i rad s ljudima. No, bez obzira na sve te prepreke, rješenje sam uvijek pronašla u kontinuiranom radu na sebi.
Smatram da poduzetnik mora naučiti poduzimati konkretne korake, a ne samo razmišljati o njima. Važno je shvatiti da poduzetništvo nije za svakoga i da je ključno ne postati rob svog posla. O ovim temama pisala sam u svojoj knjizi "Najjači si kad si svoj - ljudska strana biznisa", te ih podučavam u svom programu "Bildanje biznisa", koji naglašava važnost rada NA biznisu, a ne U biznisu. Sve koji se planiraju upustiti u poduzetničke vode podsjećam da cijena uspjeha može biti prevelika, ako ne paze na sebe. Uspjeh ne bi smio narušiti kvalitetu života i zato moramo očuvati važne odnose i zdravlje.